Lollipops Paris – Un mystere de parisienne

Moin!

You probably have already heard of it, but I’ll say it again: It’s christmas-time. And because of that, I’ll present you this red polish made by Lollipops Paris, which is called Un mystere de parisienne and I bought at “Parfümerie Pieper” for 8.95€.

Moin! :)

Aufgrund der weihnachtlichen Stimmung habe ich euch heute einen roten Nagellack von Lollipops Paris namens Un mystere de parisienne mitgebracht den ich bei der Parfümerie Pieper für 8,95€ gekauft habe.

Here you can see the polish with two or three coats, but without a topcoat. Normally you only need one - sometimes two layers and it’s already covering, but I couldn’t lose the feeling, that the nailwhite (?) was shining through the layers, so I didn’t stop applying. Honestly I wasn’t a 100% true in the end, whether it’s definitely covering or not, but it dries very fast, so it wasn’t very tragic to add one layer or another. The polish has a cremefinish – wonderful and glossy! Thanks to my Blog (and the followers!) I usually use a topcoat, but it was absolutely unnecessary in this case.
The bottle contains 10ml and it was easy to apply!

Den Nagellack seht ihr hier mit 2 – 3 Schichten ohne Top Coat! Der Lack deckte eigentlich auch schon gut nach einer - teils zwei - Schichten, allerdings wurde ich das Gefühl nicht los, dass das Nagelweiß durchschimmert und habe immer weiter und weiter lackiert. Ich muss ehrlich sagen, dass ich mir am Ende immer noch nicht zu 100% sicher war ob der Lack nun wirklich deckt. Zum Glück war die Trockenzeit sehr gering, sodass es nicht so tragisch war die ein oder andere Schicht mehr zu lackieren. Der Lack hat ein Cremefinish - wunderschön glänzend! Normalerweise benutze ich mittlerweile (dank des Blogs) immer einen Top Coat – dieser war hier aber absolut überflüssig. Im Lack sind 10ml enthalten und der Auftrag war sehr leicht!


In my posts about the GoT polish, I already mentioned that I love unusual bottle-designs and this one really caught my eye! Because I was sure that I want to wear a red polish for christmas, I made this design, to be also sure, that I’d like it on Christmas:

Das Fläschchen hat es mir mal wieder angetan, es ist was total ausgefallenes – sowas gefällt mir :) Da ich sicher war, dass ich einen roten Lack an Weihnachten tragen möchte habe ich schon zuvor ein Design ausprobiert, damit ich sichergehen kann, dass es mir dann auch an Weihnachten gefällt:



At first I added a bit of topcoat to the nail tip and added golden glitterparts. After that I added topcoat to the rest of the nail and let it dry, because the glitterparts would have been fallen of my nails after a few hours, which would have been not very neat ;) At last I added some white velvet powder to the nail tip.

Ich habe als erstes Top Coat auf die Nagelspitze lackiert um dann goldene Glitzerteilchen auf diesen streuen zu können. Danach habe ich auf dem gesamten Nagel Top Coat verwendet und dies zunächst trocknen lassen, da die Glitzerpartikel sonst schon nach ein paar Stunden abgefallen wären und es einfach unordentlich ausgesehen hätte. Als das Ganze trocken war habe ich noch einmal die Nagelspitze angepinselt um dann die Nägel mit weißem Velvet Puder zu bestreuen.



I was sceptical about the design at first, but it went good. I have to say, that I will wear something unusual for Christmas, though. Something blue, I guess. Sometimes, I don’t even understand myself :P

Despite that I just wanted to show you the Lollipops Paris nail polish, because I didn’t read any post about this brand until now! And this will definitely not be the last post about it ;)

What do you think?
And of course: Merry Christmas! :D

Thank you for reading and I hope we'll meet again next time!

Your Rinabow Dash :)




Naja, ich fand das Nageldesign nach anfänglichem Misstrauen doch ganz – sagen wir mal – in Ordnung und nun möchte ich doch lieber blaue Nägel oder irgendetwas Weihnachtsuntypisches tragen :D Versteh sowas mal einer…
Trotzdem wollte ich euch mal mein eigentlich angedachtes Nageldesign zeigen und vor allem den Lollipops Paris Nagellack, da ich bislang noch nie wirklich einen Eintrag zu dieser Marke gelesen habe, zeigen! Dies war definitiv nicht der Letzte Nagellack dieser Marke :).

Was meint ihr? :)
Und natürlich: Frohe Weihnachten! :D

Danke, dass ihr reingeschaut habt!
Bis zum nächsten Mal!

Eure Rinabow Dash :)

Kommentare:

  1. Miss rainbow, your nails are stunning! That bottle is so weird, I myself get attracted to weirdly shaped polishes. :D The red looks good on you, and the design is stunning! <3 I'm also wearing blue (and silver) nails for Christmas, that's how I decorated my tree, and I can't miss-match my nails and tree LOL! If we don't 'see each other' in these 2 days, I wish a Merry Christmas to you, your very good at translating boyfriend and the rest of your family! :D n_n

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you sooooooo much :D I dunno what to say :D and where to comment :D I write you the rest on your blog :D wait a moment... :D

      Löschen
  2. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    AntwortenLöschen
  3. love nail art ! mine style ! i have added your link and picture !
    and posted also today on my google plus public network
    thank you dear very much

    AntwortenLöschen